close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
[心情] 再回到過去
Apr 11th 2014, 22:32, by kkwoman

作者kkwoman (頭頭)

站內Boy-Girl

標題[心情] 再回到過去

時間Fri Apr 11 22:32:48 2014

有時想如果能回到過去該有多好,常常覺得過去開心比較多 但我也常忘了,過去讓我難過傷心的事也不少.... 我不知道該怎麼維持一段感情,有時候想談戀愛好傷神 工作忙學校也忙,感情該如何保持新鮮感? 有時候真的好累.... 好想逃避現實,躲在自己的世界! 好想哭.... 我只是想要你說句好聽的話讓我開心而已啊..為什麼這麼難? 工作受到委屈,跟你抱怨...只是想聽你哄我幾句就好了.. 為什麼這麼難? 我真的不知道該怎麼跟你相處了..... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 118.171.180.95 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1397226771.A.6E7.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yuahong2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()