close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
[請問] 家具垃圾怎麼丟
Jan 19th 2015, 16:53, by diaodwiyao

作者diaodwiyao (Fish)

看板ask

標題[請問] 家具垃圾怎麼丟

時間Mon Jan 19 16:53:38 2015

我有去公所清潔隊的網站查過 不過他只有寫說大型的或是大量的他們可以到府運送 不過我要丟的不是那麼大 有三張椅子 有普通辦公椅還有那種彈條椅 另外大概一個三層櫃吧 請問這種是直接丟垃圾車嗎 還是回收車 很久以前我好像有丟過回收車可是他們不收 叫我丟垃圾車 垃圾車是怎麼壓進去的我就沒注意了 那這次量比較多也能丟垃圾車嗎 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 36.233.170.76 ※ 文章網址: https://www.ptt.cc/bbs/ask/M.1421657621.A.183.html

Recommended article: Chomsky: We Are All – Fill in the Blank.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yuahong2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()