close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Take the Style Quiz

Join JustFab and get one pair of extraordinary shoes or bag every month, handpicked for you by our fashion experts.
From our sponsors
Re: [求助] 女友長期在美國工作不回台灣,要繼續嗎?
Sep 24th 2014, 02:37, by starpolo

作者starpolo (純喫茶大盤商)

看板Boy-Girl

標題Re: [求助] 女友長期在美國工作不回台灣,要繼續嗎?

時間Wed Sep 24 02:37:46 2014

我目前也跟你一樣的情況 我女友去了2年 中間我飛過一次 去三個月陪她 說真的 那是我的工作很自由 比較可以電話 有時差12小時 我都是趁她們中午 我們凌晨一點陪她說話 LINE 我女友也很有心的在台灣中午 陪我說話 這樣維持了兩年 先不論家庭狀況 畢竟分隔兩地 維持須要兩個人共同 才有辦法下去 美國的工作環境 其實滿無聊的 大多數的人 都下班回家了 她一個人也會無聊 買東西 是正常的 不管去超市 或是假日去買衣服 約一約同樣台灣人去逛街 都只有大概這樣的活動而已----情感面 需要很大維持 跟不斷的話題 你的現實面其實別擔心 我比你更慘 至少你有工作 我還創業失敗勒 還好我女友 不離不棄 等你們真有定下來的時候 你在想一下 她們的家庭 或是試幾次 對方父母的感覺 至少你釋出善意 如果真沒辦法 在來煩惱 目前我覺得 情感面比較重要 大於你說的現實面 參考看看 : -- -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 1.161.139.211 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1411497470.A.85D.html

showstare: 不能說情感面太脆弱,只是現實面不允許。 09/24 02:39

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yuahong2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()