close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
Re: [心得] 被同事推坑的媚比琳夢幻奇蹟粉底液
Feb 17th 2015, 18:45, by hopeblue

作者hopeblue (叫你阿嬤來囉~~~~)

看板MakeUp

標題Re: [心得] 被同事推坑的媚比琳夢幻奇蹟粉底液

時間Tue Feb 17 18:45:38 2015

原文吃光光 話說我上禮拜才買了這瓶 (寶雅 439元) 我本身也是個大油肌…… 這瓶當初會買是因為它價位我可以接受及試在手上的感覺超讚 一開始是先試裸膚色,在手上整個好好看啊 再試了自然色..發現自然色試在我手上反而妝感好重 於是我就拿了裸膚色去結帳…… 這瓶試在臉上的妝感我覺得不錯 但…………我並沒有覺得控油啊~冏 因為我的臉還是在10點就開始油油的了>搶錢 搶糧 搶娘們 那可以搶我嗎>///< -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 61.227.198.96 ※ 文章網址: https://www.ptt.cc/bbs/MakeUp/M.1424169946.A.919.html

Recommended article: Chomsky: We Are All – Fill in the Blank.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yuahong2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()