close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
是否該賣車?
Jun 18th 2014, 02:59

我有一台剛滿一年的POLO, 2012年式
去年買車時是用無息貸款,三年40萬
現在我一個月要繳一萬初,剩兩年
但是小弟現在在外面租房子
一個月六千的房租
小弟不才月薪也才三十多K
但是有固定十四個月及年終

問題是,我因為省油錢也很少開
一到五都幾乎停在公司的停車塔
六、日有事才會開

最近有點想轉職
其實是想休息個一個月
但是因為車貸的關係又不敢直接辭職,因為怕無法馬上找到工作
但是車子若直接賣了~就馬上虧二十萬了
再加上我是買12年式的POLO, 車價69萬8
今年出的POLO只要59萬……
所以我的二手行情應該會被打亂很多

不曉得我該不該賣掉呢?
怕賣了,以後如果又要買,是不是很白痴?
小弟現在是沒有女朋友,30歲…

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yuahong2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()