close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
>即時新聞-娛樂 
50% off Print Subscription of USA Today

Get the news delivered to your doorstep. Lock in the savings and receive USA Today for just $0.75 a day.
From our sponsors
龍千玉秀舞功 《卡將呦》唱談慈母心
Jun 7th 2014, 12:56

46歲的羅時豐與52歲的龍千玉今在國際會議中心舉行「龍飛豐舞」演唱會,他特地學吹薩克斯風與跳街舞,龍千玉更送上出道27年跳舞處女秀。其中她唱到《卡將呦》(日語媽媽)送給媽媽,感慨地說:「這2年讓媽媽為我操心,她看我笑就跟著我笑,看我哭跟著我哭,這就是做媽媽的心情吧。」語畢淚崩,龍千玉的女兒曹春齡2年前意外過世,此話似乎也在表達為人母的思念心情,令人鼻酸。(李志展/台北報導)



【臉團】:臉書熱門粉絲團最新動態大集合

【蘋論陣線】:最新評論及獨立媒體每日總覽

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yuahong2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()