close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 movie 板
 
[負雷]魔幻冒險王
Apr 19th 2014, 13:17, by chang1981

作者chang1981 (下雨天~)

看板movie

標題[負雷]魔幻冒險王

時間Sat Apr 19 13:17:13 2014

很理性的說 這是我這五年內印象所及 在電影院看過最難看的片子 其中包含了以下豐富元素 超爛演技 無聊劇情 跳躍式感情發展 老梗過場橋段 絕爛道具 懷舊對話 ex: 壞人抓到好人後表示: "呵呵呵 我不得不為你鼓掌" 趴~趴~趴~趴~趴 更酷的是 這麼難看的電影最後竟然還學人家放彩蛋 是想拍續集的意思嗎..... 十三年前 我約了一群朋友去看千年鬼寶寶 被公幹到現在 想不到十三年後 本片再次帶領我到另一個全新境界 我必須一邊賞片一邊按住腿 才沒有把前面的椅背踹飛 總體來說 可以抱持著 提升踩雷容忍力 以及感受經典 這樣的心態去欣賞 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 114.25.176.59 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/movie/M.1397884636.A.208.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yuahong2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()