close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-社會
>即時新聞-社會 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
亞洲統神實況開砲 「統媽」無奈罵白癡
May 23rd 2014, 13:30

人氣網路遊戲「英雄聯盟」(LOL)知名玩家「亞洲統神」張嘉航,因去年在網路辱罵版主及鍾姓警察遭台中地檢署起訴,下午至台中地院出庭,遭到檢察官一直打斷發言及不斷質問感到不滿。
 
張嘉航回家後開啟實況與網友互動抱怨,「檢察官像小孩子一樣講話比大聲,說話超級激動,根本不讓我講,明明什麼都不懂,後面根本懶的理他」,「法官也對我的訴狀一直說這個無關,那我也沒辦法說什麼,那我也只好玩自己的遊戲。」

統神對於《蘋果》報導,將焦點放在「鍵盤」上也感到莫名。他說,「蘋果記者看起來很正常,新聞標題卻下的太聳動,不要亂寫嘛」,「199的拉機(垃圾)鍵盤一直問耶,哪有念念不忘,只是覺得扣這個東西沒意義嘛」。
 
實況途中「統媽」多次亂入對話,統神暴怒回嘴,「檢察官就跟小孩子一樣,一直在跟我爭吵對我吼叫,難不成我要跟他吵喔,甚至還拿北捷殺人事件作對比,鄭捷是殺人魔啊,我只個嘴砲啊」,最後「統媽」也只好無奈的罵統神真是白癡。(隋昊志/綜合報導)

張嘉航自稱自己只是嘴砲卻被拿來跟鄭捷對比。陳為坐攝



【臉團】:臉書熱門粉絲團最新動態大集合

【蘋論陣線】:最新評論及獨立媒體每日總覽

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yuahong2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()