close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
買Cayenne或Macan會被笑???
Nov 13th 2014, 03:33

換帖的知道我對這兩款車有興趣,只是手上的528i才3年所以不會那麼快換

就勸我要嘛換Porsche其他車款,要不就其他牌子,我不解問他

他說:你不知道開這兩種車會被笑嗎

我靠,開Porsche會被笑,這什麼道理

他說其他車廠牌都好,就Porsche的Cayenne及Macan

會被Porsche其他車款車主笑,這是口袋不夠深的人

買Porsche來自爽的,請問這是真的嗎

我有家庭其他的Porsche車款不符我的需求呀

換帖的建議X5 X3就好,我真的挺不服氣的(當然我要什麼車我作主)

但真的有此一說嗎?請教Porsche車主

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yuahong2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()