close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 EZsoft 板
 
[請問] word 可在不同頁使用不同頁面色彩嗎?
Apr 20th 2014, 09:05, by OOUCH

作者OOUCH (誰在遠方唱歌)

看板EZsoft

標題[請問] word 可在不同頁使用不同頁面色彩嗎?

時間Sun Apr 20 09:05:17 2014

上上篇也是我po的 感謝版友的回覆 目前看起來稍有進展 前情提要是我要負責把很多份word 原封不動 只安排順序的組合成一份 最新的問題是每個人的頁面色彩不同 我合成之後 頁面色彩會全數消失 目前我在使用的是想使用暴力 一頁一頁按他們的設計重設頁面色彩 但是我發現只要設定一頁 整份文件就會變成相同的頁面色彩 我在頁面色彩的選項也沒有看到設定範圍之類的東西 所以是無解了嗎?先謝謝大家 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 219.71.86.150 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/EZsoft/M.1397955920.A.EE8.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yuahong2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()